14 Ocak 2011 Cuma

ALIŞ VERİŞ TUTKUNLUĞU




Merhaba arkadaşlar
Uzun zamandır aranızda yoktum,istem dışı olarak bulunamadım,paylaşımlarımı aktaramadım ve bilgilerinizi,paylaşımlarınızı okuyamadım. Ama artık geldim ve burdayım...


özlemişim valla....neyse evet konumzu özellikle biz kadınların,ALIŞVERİŞ TUKUNLUĞUmu desem,hastalığı desem daha yerinde olur...sizlerde eminim eşinizle veya kız arkadaşınızla,veya kendiniz şöyle bir durumla karlşılaşıyaorsunuzdur:Bir yere gideceksiniz ,dolabınız taşmış,yerlere dökülmekte ,hatta yer yok!!! patlıyor.. ama siz giyecek hiç-bir-şey bulamıyorsunuz,AMAN TANRIM GİYECEK HİÇ BİRŞEYİM YOK!!!!!!o oo67
ve başlıyor dolap aşağıya inmeye,o alınıyor,yok olmaz bu etek üstüne şöyle karpuz kollu bişeyler olmalı... ama yok.. bu renkle uyacak bir karpuzx kolum yok.....acilen alışverişe.. giyecek hiç birşeyim yok... ve hatta ağlamaya başlayıp,dışarıya çıkma fikri İ P T A L...

nASIL TANIDIK BİR SENARYOMU....??
maalesef biz kadınlar işte.. napalım... yok yahu giyecek bişeyimiz... acilen toplanılır ve alışverişe çıkılmalı... ama ihtiyacımız var,tabi canım her zaman ihtiyacımız var :)))
hatta şu beğendiğim buluzun her rengini almalıyım ki,olmalı.. mutlaka birgün gerekecektir... :))
işte böyle ,alışverişe öıkılır,ihtiyacımızvarsa da yoksa da beğenildiyse alınır.sonra yıkanılır ,hatta yıkanılmadan dolaba etiketi ile konulur ve orada unutulur... yazlık kışlık tertibinde oırtaya çıkarlar,ama malesef modası geçmiştir veya kilo alınmış veya verinilmiştir... ee artık diğer mevsime kadar rafa kaldırılır,ve dolapta ürünümüz eksildiği için yine aynı terane yaşanır...
Kızlar kendinize gelin,buna müsriflik deniliyor. alın tabi
,ama klasik şeyler,uzun zaman giyebileceğimiz şeyler.. tabiki modaya da uyalımda hani müsriflik derecesinde değil tabiki....
amann ,kime diyorum ben ,önce kendim uymalıyım bu dediklerime...geçenlerde bir mağazadan çizme almaya gittim,aldım hatta diğer renginide aldım.. ay ama çok şıklar.... napayım... giyecek bişeyim yok ki :))))


sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder